Nabór na stanowisko Głównego Księgowego ZGKiM
Kierownik Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Klimontowie
ogłasza nabór na stanowisko Głównego Księgowego ZGKiM
- Określenie stanowiska:
Główny Księgowy Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Klimontowie - Miejsce pracy:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Klimontowie
ul. Żeromskiego 30
27-640 Klimontów - Wymagania w stosunku do osoby kandydującej:
Wymagania niezbędne:- Obywatelstwo polskie,
- Zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- Brak skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
- Znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego,
- Spełnienia jednego z poniższych warunków:
- ukończenia ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych i posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości,
- ukończenia średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie co najmniej 6-letniej praktyki w księgowości,
- posiadanie wpisu do rejestru biegłych rewidentów,
- posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych,
- Stan zdrowia umożliwiający pracę na stanowisku głównego księgowego,
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
Wymagania dodatkowe:
- Znajomość problematyki związanej z funkcjonowaniem samorządu terytorialnego i gospodarki komunalno-mieszkaniowej,
- Znajomość ustawy PIT, CIT i VAT, przepisów dotyczących finansów publicznych, rachunkowości, prawa zamówień publicznych, ubezpieczeń społecznych, znajomość zagadnień dotyczących naliczania i wypłaty wynagrodzeń, ochrony danych osobowych,
- Doświadczenie w kierowaniu zespołem ludzi,
- Samodzielność, sumienność, kreatywność, dyspozycyjność, odpowiedzialność i dobra organizacja pracy.
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- Prowadzenie całości spraw związanych z rachunkowością Zakładu,
- Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi Zakładu,
- Przygotowanie rocznego planu finansowego Zakładu,
- Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
- Analiza i kontrola wykonania planu finansowego,
- Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji finansowych i gospodarczych,
- Przygotowanie sprawozdań finansowych z działalności Zakładu,
- Zarządzanie kilkuosobowym działem księgowości,
- Prowadzenie ewidencji finansowo-księgowej oraz kompletowanie dokumentacji finansowo-księgowej,
- Inne prace wynikające z potrzeb Zakładu zlecone przez kierownika.
- Warunki zatrudnienia na stanowisku – nawiązanie stosunku pracy:
- Praca w pełnym wymiarze czasu,
- Wynagrodzenie na zasadach określonych w przepisach regulujących wynagrodzenie pracowników samorządowych,
- Praca administracyjno–biurowa,
- Budynek nie przystosowany do pracy osób niepełnosprawnych,
- Stanowisko wyposażone w sprzęt niezbędny do pracy.
- Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił poniżej 6%.
- Wykaz dokumentów, które należy złożyć
- List motywacyjny wraz z podaniem numeru telefonu,
- Życiorys/curriculum vitae,
- Podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- Kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie, uprawnienia, oraz staż pracy,
- Kserokopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu,
- Posiadane referencje,
- Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego),
- Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku głównego księgowego (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie do wskazanego lekarza medycyny pracy),
- Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych,
- Kserokopia dowodu osobistego, (oryginał do wglądu w trakcie ewentualnej rozmowy kwalifikacyjnej) lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- Inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności.
- Termin, sposób i miejsce składania dokumentów.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie w biurze ZGKiM lub pocztą na adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Klimontowie, ul. Żeromskiego 30, 27-640 Klimontów z dopiskiem „Nabór na stanowisko Głównego Księgowego” w terminie do dnia 06.06.2022 do godziny 1500. Decyduje data wpływu do biura ZGKiM w Klimontowie. Aplikacje które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej na 5 dni przed planowaną datą rozmowy. - Informacje dodatkowe:
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie BIP ZGKiM Klimontowie. Informacja o wynikach naboru będzie przekazana kandydatom indywidualnie w formie pisemnej.
Informacji na temat konkursu udziela kierownik Zakładu – Grzegorz Wierak, nr tel. 158661168. - Kierownik Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Klimontowie zastrzega sobie prawo do zakończenia w każdym czasie konkursu lub odstąpienia od rozstrzygnięcia konkursu bez podania przyczyny.
- Złożonych dokumentów ZGKiM w Klimontowie nie zwraca. Oferty niewykorzystane zostaną komisyjnie zniszczone.
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ZGKiM w Klimontowie. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony danych pod adresem e-mail: iod@klimontow.pl
Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych następuje w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze.
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust 1 lit. c) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Oznacza to, że Pani/ Pana dane są przetwarzane w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych.
W związku z powyższym:- Pani/Pana dane mogą być przekazywane jedynie podmiotom mającym podstawę prawną otrzymania takich informacji oraz podmiotom przetwarzającym dane na rzecz Administratora w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania danych.
- Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane przez okres niezbędny do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego oraz określonym w wymogach prawa.
- Podanie danych w celu rozpatrzenia wniosku rekrutacyjnego jest obowiązkowe i wynika z art. 22 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
- Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do tych danych i ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan ,iż przetwarzanie danych osobowych narusz przepisy prawa.
- Pani/Pana dane nie będą podlegały automatyzacji podejmowania decyzji oraz nie będą profilowane, a także przekazywane do państw trzecich.