Nabór na stanowisko Kierownika ZGKiM w Klimontowie
Burmistrz Miasta i Gminy Klimontów
ogłasza nabór na stanowisko
Kierownika Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Klimontowie
- Nazwa jednostki:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Klimontowie, ul. Żeromskiego 30 27-640 Klimontów - Określenie stanowiska:
Kierownik Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Klimontowie - Wymagania w stosunku do kandydatów:
- Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie,
- Minimum 5-letni staż pracy,
- Wykształcenie wyższe,
- Znajomość przepisów prawnych dotyczących funkcjonowania samorządu terytorialnego i gospodarki komunalno-mieszkaniowej,
- Niekaralność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- Stan zdrowia umożliwiający wykonywanie pracy na stanowisku kierowniczym,
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
- Wymagania dodatkowe
- Znajomość problematyki związanej z funkcjonowaniem samorządu terytorialnego i gospodarki komunalno-mieszkaniowej,
- Sumienność i kreatywność,
- Samodzielność w podejmowaniu działań oraz dyspozycyjność,
- Umiejętność kierowania zespołem pracowników i dobra organizacja pracy,
- Prawo jazdy kat. B.
- Wymagania niezbędne:
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- Kierowanie Zakładem oraz reprezentowanie go na zewnątrz w granicach udzielonych upoważnień,
- Organizowanie pracy Zakładu oraz ustalanie organizacji wewnętrznej Zakładu,
- Wykonywanie czynności ze stosunku pracy wobec pracowników Zakładu,
- Tworzenie warunków organizacyjnych , technicznych i finansowych zapewniających realizację celów statutowych Zakładu,
- Kierowanie gospodarką finansową Zakładu i ponoszenie odpowiedzialności za jej prawidłowość w tym opracowanie planu finansowego Zakładu oraz dysponowanie środkami określonymi w planie finansowym,
- Składanie Burmistrzowi i Radzie Miasta Klimontów sprawozdań z działalności Zakładu.
- Warunki zatrudnienia na stanowisku – nawiązanie stosunku pracy:
- Praca w pełnym wymiarze czasu
- Wynagrodzenie na zasadach określonych w przepisach regulujących wynagrodzenie pracowników samorządowych
- Praca administracyjno–biurowa oraz na terenie Gminy Klimontów
- Budynek nie przystosowany do pracy osób niepełnosprawnych
- Stanowisko wyposażone w sprzęt niezbędny do pracy
- Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił poniżej 6%
- Wykaz dokumentów, które należy złożyć
- życiorys/curriculum vitae
- list motywacyjny wraz z podaniem numeru telefonu,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie , uprawnienia, oraz staż pracy
- kserokopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu,
- posiadane referencje,
- Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego),
- Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku ds. inwestycji (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie do wskazanego lekarza medycyny pracy),
- Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych
- Kserokopia dowodu osobistego, (oryginał do wglądu w trakcie ewentualnej rozmowy kwalifikacyjnej) lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- Inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności,
- Termin, sposób i miejsce składania dokumentów.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu lub pocztą na adres: Urząd Miasta i Gminy Klimontów ul. Zysmana 1 27-640 Klimontów z dopiskiem „Nabór na stanowisko Kierownika Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w terminie do dnia 24.03.2021 do godziny 1530. Decyduje data wpływu do sekretariatu Urzędu Miasta i Gminy w Klimontowie. Aplikacje które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej na 3 dni przed planowaną datą rozmowy. - Informacje dodatkowe:
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w BIP UMiG Klimontów , na stronie internetowej Urzędu i na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy.
Informacja o wynikach naboru będzie przekazana kandydatom indywidualnie w formie pisemnej.
Informacji na temat konkursu udziela Sekretarz Gminy – inż. Edward Przytuła tel. 158661100 lub 158661006. - Burmistrz Miasta i Gminy Klimontów zastrzega sobie w każdym czasie prawo zakończenia konkursu lub odstąpienia od rozstrzygnięcia konkursu bez podania przyczyny.
- Złożonych dokumentów UMiG w Klimontowie nie zwraca. Oferty niewykorzystane zostaną komisyjnie zniszczone.
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Klimontów. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony danych pod adresem e-mail iod@klimontow.pl
Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych następuje w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze.
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust 1 lit. c) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Oznacza to, że Pani/ Pana dane są przetwarzane w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych.
W związku z powyższym:- Pani/Pana dane mogą być przekazywane jedynie podmiotom mającym podstawę prawną otrzymania takich informacji oraz podmiotom przetwarzającym dane na rzecz Administratora w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania danych.
- Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane przez okres niezbędny do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego oraz określonym w wymogach prawa.
- Podanie danych w celu rozpatrzenia wniosku rekrutacyjnego jest obowiązkowe i wynika z art. 22 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
- Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do tych danych i ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan ,iż przetwarzanie danych osobowych narusz przepisy prawa.
- Pani/Pana dane nie będą podlegały automatyzacji podejmowania decyzji oraz nie będą profilowane, a także przekazywane do państw trzecich.