Nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Ogłoszenie
Burmistrz Miasta i Gminy Klimontów ogłasza nabór
na wolne stanowisko urzędnicze.
I. Nazwa jednostki:
Urząd Miasta i Gminy Klimontów ul. Zysmana 1 27-640 Klimontów
II. Określenie stanowisko urzędnicze:
Podinspektor ds. promocji i Inspektora Ochrony Danych
III. Nawiązanie stosunku pracy:
- Nawiązanie stosunku pracy nastąpi na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy.
- Stosunek pracy pracownika samorządowego zatrudnionego na podstawie umowy o pracę nawiązuje się na czas nieokreślony lub na czas określony.
- W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem.
- Praca na stanowisku, obok pracy biurowej obejmuje również wyjazdy i prace w terenie.
IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- prowadzenie szeroko pojętej promocji gminy w kraju i za granicą
- inspirowanie i organizowanie współpracy miedzy gminami,
- współpraca z mediami poprzez gromadzenie i przekazywanie informacji na temat bieżącej działalności gminy
- informowanie Administratora, podmiotu przetwarzającego oraz pracowników, którzy przetwarzają dane osobowe o obowiązkach spoczywających na nich na mocy RODO oraz innych przepisów Unii lub państw członkowskich o ochronie danych i doradzania im w tej sprawie.
- prowadzenie rejestru czynności przetwarzania danych osobowych,
- prowadzenie rejestru naruszeń ochrony danych osobowych
- prace związane z realizacją programu Czyste Powietrze oraz zagadnień związanych i Odnawialnymi źródłami Energii.
V. Wymagania w stosunku do kandydatów:
- Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie,
- Minimum trzyletnie doświadczenie zawodowe,
- Wykształcenie wyższe- zarządzanie bezpieczeństwem, zarządzanie, ochrona informacji niejawnych, danych osobowych lub studia podyplomowe na wyżej wymienionych kierunkach.
- Umiejętność biegłej obsługi komputera i urządzeń biurowych,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Odpowiedzialność za powierzone mienie,
- Znajomość przepisów związanych z wykonywanymi zadaniami , znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym, kodeksu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
- Wymagania dodatkowe
- Umiejętność zarówno samodzielnego wykonywania zadań, jak i pracy w zespole,
- Umiejętność myślenia strategicznego i analitycznego,
- Sprawność w organizowaniu swojego stanowiska pracy,
- Inne uprawnienia, dodatkowe świadectwa, certyfikaty, prawo jazdy kat. B.
VI. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Pomieszczenie przeznaczone dla stanowiska objętego naborem spełnia wymogi określone przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Stanowisko mieści się w budynku Urzędu Miasta i Gminy przy ul. Krakowskiej – I piętro. W budynku brak jest windy.
VII. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%
VIII. Wykaz dokumentów, które należy złożyć :
- życiorys
- list motywacyjny wraz z podaniem numeru telefonu,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie , uprawnienia, oraz staż pracy
- kserokopie świadectw pracy , zaświadczenia o zatrudnieniu,
- posiadane referencje,
- oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata stwierdzające, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego),
- oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku ds. inwestycji (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie do wskazanego lekarza medycyny pracy),
- oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych
- kserokopia dowodu osobistego (oryginał do wglądu w trakcie ewentualnej rozmowy kwalifikacyjnej) lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności.
IX. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu lub pocztą na adres: Urząd Miasta i Gminy Klimontów ul. Zysmana 1 27-640 Klimontów z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. promocji i IOD” w terminie do dnia 15 marca 2023 r. do godziny 1530. Decyduje data wpływu do sekretariatu Urzędu Miasta i Gminy w Klimontowie. Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej na 3 dni przed planowaną datą rozmowy.
X. Informacje dodatkowe:
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w BIP UMiG Klimontów , na stronie internetowej Urzędu i na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta i Gminy.
Informacja o wynikach naboru będzie przekazana kandydatom indywidualnie w formie pisemnej.
Informacji na temat naboru udziela Sekretarz Gminy – inż. Edward Przytuła tel. 158661100 lub 158661006.
XI. Złożonych dokumentów UMiG w Klimontowie nie zwraca. Oferty niewykorzystane zostaną komisyjnie zniszczone.
XII. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Klimontów. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony danych pod adresem e-mail iod@klimontow.pl
Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych następuje w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze.
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art.6 ust 1 lit. c) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Oznacza to, że Pani/Pana dane są przetwarzane w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych.
W związku z powyższym:
- Pani/Pana dane mogą być przekazywane jedynie podmiotom mającym podstawę prawną otrzymania takich informacji oraz podmiotom przetwarzającym dane na rzecz Administratora w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania danych.
- Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane przez okres niezbędny do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego oraz określonym w wymogach prawa.
- Podanie danych w celu rozpatrzenia wniosku rekrutacyjnego jest obowiązkowe i wynika z art. 22 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r .Kodeks Pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
- Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do tych danych i ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan ,iż przetwarzanie danych osobowych narusz przepisy prawa.
- Pani/Pana dane nie będą podlegały automatyzacji podejmowania decyzji oraz nie będą profilowane, a także przekazywane do państw trzecich.