Ogłoszenie o naborze na opiekuna w Dziennym Domu Senior+ w Klimontowie
Ośrodek Pomocy Społecznej w Klimontowie w zawiązku z realizacją przez Gminę Klimontów oferty na realizację zadania na 2020 rok zleconego w ramach Programu Wieloletniego „Senior+” na lata 2015-2020 ogłasza konkurs na stanowisko
Opiekun Dzienny Dom Senior+ w Klimontowie
Miejsce wykonania pracy:
Dzienny Dom Senior+ w Klimontowie – Klimontów ul. Opatowska 23
Forma zatrudnienia:
Umowa o pracę na czas określony w wymiarze 1 etat
Wymagania niezbędne:
- Kandydat/ka posiada wykształcenie wyższe
- Kandydat/ka posiada wykształcenie min. średnie i ukończony kurs opiekuna osoby starszej lub podobny przygotowujący do pracy w Dziennym Domu Senior +.
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność kierowania zespołem ludzkim,
- odpowiedzialność,
- samodzielność,
- kreatywność,
- komunikatywność,
- znajomość obsługi komputera,
- doświadczenie w pracy z osobami starszymi.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- kierowanie działalnością Dziennego Domu Senior+,
- prowadzenie niezbędnej dokumentacji tj. dzienniki obecności, dzienniki zajęć,
- opracowywanie miesięcznych planów zajęć,
- prowadzenie zajęć tematycznych z uczestnikami Dziennego Domu Senior+
- organizacja wyjazdów integracyjnych oraz uczestnictwo w wyjazdach integracyjnych,
- prowadzenie kół zainteresowań,
- organizacja imprez okolicznościowych (np. wigilia),
- odpowiedzialność za powierzony majątek,
- dbanie o zachowanie tajemnicy służbowej i zawodowej w sprawach dotyczących uczestników Dziennego Domu Senior+.
Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- klauzula zawierająca zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- list motywacyjny,
- kopie poświadczonych za zgodność z oryginałem świadectw pracy,
- podanie o przyjęcie do pracy
- kopie dokumentów poświadczonych za zgodność z oryginałem potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie kwalifikacji zawodowych (certyfikaty, uprawnienia, zaświadczenia, dyplomy)
- wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
- oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie oraz, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
- oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych,
- oświadczenie, że kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest zawieszona ani ograniczona, potwierdzone własnoręcznym podpisem,
- Oświadczenie, że kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku, gdy taki obowiązek w stosunku do kandydata wynika z tytułu egzekucyjnego – oświadczenie o jego wypełnianiu, w przypadku gdy nie ma osób zobowiązanych do alimentacji – oświadczenie, że nie został nałożony obowiązek alimentacyjny.
- Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania zakresu obowiązków Opiekuna Dziennego Domu Senior+ w Klimontowie.
Przewidywany okres zatrudnienia: 3 miesięczny okres próbny z możliwością przedłużenia umowy na kolejne okresy.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub przesłać w terminie do 06.08.2021 r. do godziny 1400 pod adresem:
Ośrodek Pomocy Społecznej w Klimontowie – Klimontów ul. dr. Jakuba Zysmana 5, 27-640 Klimontów w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko – Opiekun Dziennego Domu Senior+ w Klimontowie”
Aplikacje, które wpłyną do Ośrodka Pomocy Społecznej po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi w Ośrodku Pomocy Społecznej w Klimontowie w dniu 06.08.2021 r. o godzinie 1410.
Lista kandydatów spełniająca wymagania formalne i dopuszczone do II etapu wraz z terminem rozmowy kwalifikacyjnej zostanie ogłoszona na stronie internetowej BIP Ośrodka Pomocy Społecznej w Klimontowie oraz na tablicy informacyjnej ośrodka.
Osoba do kontaktu: Agata Mikula – Kierownik OPS tel. 158661774