2015Przetargi

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Numer ogłoszenia: 120193 – 2015; data zamieszczenia: 12.08.2015

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 206002 – 2015 data 12.08.2015 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Klimontów, ul. Zysmana 1, 27-640 Klimontów, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8661006, fax. 015 8661847.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.4.
  • W ogłoszeniu jest: Zamówienie obejmuje cztery części. Szczegółowy zakres zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest: a) sprzedaż biletów miesięcznych na dowóz i odwóz uczniów z terenu Gminy Klimontów do Przedszkola Samorządowego w Klimontowie, Publicznej Szkoły Podstawowej w Klimontowie, Szkoły Podstawowej w Goźlicach, Szkoły Podstawowej w Ossolinie, Gimnazjum w Klimontowie. Dowóz i odwóz należy zapewnić w dni nauki szkolnej tj. od dnia 1 września 2015 r. do 31 grudnia 2016 r., od poniedziałku do piątku, oraz w dni przewidziane zmianami organizacji roku szkolnego w związku z wprowadzeniem dodatkowych dni nauki szkolnej lub dni wolnych od nauki. Usługa świadczona będzie taborem Wykonawcy w formie regularnych przewozów pasażerskich według linii oraz osobnych rozkładów jazdy. Zamówienie obejmuje cztery części: Część 3 – Dowóz uczniów na trasie Nr III Nawodzice/Rybnica – Nawodzice – Szymanowice Dolne – Klimontów Ilość uczniów do przewiezienia – ok. 38 Część 4 – Dowóz uczniów na trasie Nr IV Byszów – Rogacz – Przybysławice – Adamczowice – Klimontów Ilość uczniów do przewiezienia – ok. 45 Część 7 – Dowóz uczniów na trasie Nr VII Pęchów – Pęchowiec – Adamczowice – Klimontów Ilość uczniów do przewiezienia – ok. 18 b) dostawa do szkół biletów miesięcznych uprawniających uczniów do przewozu, o którym mowa w pkt. a). Dowóz i odwóz należy zapewnić w dni nauki szkolnej tj. od dnia 1 wrzesnia 2015 r. do 31 grudnia 2016 r., od poniedziałku do piątku, oraz w dni przewidziane zmianami organizacji roku szkolnego w związku z wprowadzeniem dodatkowych dni nauki szkolnej lub dni wolnych od nauki. Dopuszcza się składanie ofert częściowych na każdą z części zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na wybrane przez siebie części lub na całość zamówienia. Oferta na każdą z części musi obejmować całość zamówienia z danej części. Wykonawca zobowiązany jest dbać o stan techniczny pojazdów. Wykonawca zapewnia bezpieczeństwo, bezawaryjność i punktualność. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków transportu uczniów oraz zobowiązuje się do ubezpieczenia pasażerów od następstw nieszczęśliwych wypadków i poniesienia związanych z tym kosztów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany przedmiotu zamówienia w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu wszczęcia postępowania w szczególności w zakresie przewożonych uczniów, w tym ilości przewożonych uczniów na poszczególnych trasach, nieznacznej zmiany przebiegu tras, godzin odjazdów oraz zmiany przystanków. W przypadku awarii środka transportu w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zastępczy środek transportu. Dowóz uczniów powinien być zapewniony najpóźniej do godziny 7.45, odwóz po zakończeniu zajęć szkolnych ok. godz. 13.50 i ok. godz. 14.45. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dowóz i odwóz na trasach w godzinach wyznaczonych w porozumieniu z dyrektorami szkół i placówek w zależności od rozkładów zajęć szkolnych. Zamawiający zastrzega sobie prawo wskazania dodatkowych miejsc przystankowych. Przewoźnik rozeznał osobiście trasy przejazdu stanowiące przedmiot zamówienia i przyjmuje je bez zastrzeżeń. Uszczegółowiony opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 10 do SIWZ. Na cenę netto całego zadania składa się miesięczny koszt usługi netto (Załącznik Nr 2) pomnożony przez ilość miesięcy realizacji usługi tj. 14 m-cy. Na cenę brutto całego zamówienia składa się cena netto całego zadania wraz z obowiązującą stawką podatku VAT.
  • W ogłoszeniu powinno być: Zamówienie obejmuje trzy części. Szczegółowy zakres zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest: a) sprzedaż biletów miesięcznych na dowóz i odwóz uczniów z terenu Gminy Klimontów do Przedszkola Samorządowego w Klimontowie, Publicznej Szkoły Podstawowej w Klimontowie, Szkoły Podstawowej w Goźlicach, Szkoły Podstawowej w Ossolinie, Gimnazjum w Klimontowie. Dowóz i odwóz należy zapewnić w dni nauki szkolnej tj. od dnia 1 września 2015 r. do 31 grudnia 2016 r., od poniedziałku do piątku, oraz w dni przewidziane zmianami organizacji roku szkolnego w związku z wprowadzeniem dodatkowych dni nauki szkolnej lub dni wolnych od nauki. Usługa świadczona będzie taborem Wykonawcy w formie regularnych przewozów pasażerskich według linii oraz osobnych rozkładów jazdy. Zamówienie obejmuje trzy części: Część 3 – Dowóz uczniów na trasie Nr III Nawodzice/Rybnica – Nawodzice – Szymanowice Dolne – Klimontów Ilość uczniów do przewiezienia – ok. 38 Część 4 – Dowóz uczniów na trasie Nr IV Byszów – Rogacz – Przybysławice – Adamczowice – Klimontów Ilość uczniów do przewiezienia – ok. 45 Część 7 – Dowóz uczniów na trasie Nr VII Pęchów – Pęchowiec – Adamczowice – Klimontów Ilość uczniów do przewiezienia – ok. 18 b) dostawa do szkół biletów miesięcznych uprawniających uczniów do przewozu, o którym mowa w pkt. a). Dowóz i odwóz należy zapewnić w dni nauki szkolnej tj. od dnia 1 września 2015 r. do 31 grudnia 2016 r., od poniedziałku do piątku, oraz w dni przewidziane zmianami organizacji roku szkolnego w związku z wprowadzeniem dodatkowych dni nauki szkolnej lub dni wolnych od nauki. Dopuszcza się składanie ofert częściowych na każdą z części zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na wybrane przez siebie części lub na całość zamówienia. Oferta na każdą z części musi obejmować całość zamówienia z danej części. Wykonawca zobowiązany jest dbać o stan techniczny pojazdów. Wykonawca zapewnia bezpieczeństwo, bezawaryjność i punktualność. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków transportu uczniów oraz zobowiązuje się do ubezpieczenia pasażerów od następstw nieszczęśliwych wypadków i poniesienia związanych z tym kosztów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany przedmiotu zamówienia w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu wszczęcia postępowania w szczególności w zakresie przewożonych uczniów, w tym ilości przewożonych uczniów na poszczególnych trasach, nieznacznej zmiany przebiegu tras, godzin odjazdów oraz zmiany przystanków. W przypadku awarii środka transportu w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zastępczy środek transportu. Dowóz uczniów powinien być zapewniony najpóźniej do godziny 7.45, odwóz po zakończeniu zajęć szkolnych ok. godz. 13.50 i ok. godz. 14.45. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dowóz i odwóz na trasach w godzinach wyznaczonych w porozumieniu z dyrektorami szkół i placówek w zależności od rozkładów zajęć szkolnych. Zamawiający zastrzega sobie prawo wskazania dodatkowych miejsc przystankowych. Przewoźnik rozeznał osobiście trasy przejazdu stanowiące przedmiot zamówienia i przyjmuje je bez zastrzeżeń. Uszczegółowiony opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 10 do SIWZ. Na cenę netto całego zadania składa się miesięczny koszt usługi netto (Załącznik Nr 2) pomnożony przez ilość miesięcy realizacji usługi tj. 14 m-cy. Na cenę brutto całego zamówienia składa się cena netto całego zadania wraz z obowiązującą stawką podatku VAT.