Protokół z przetargu nieograniczonego na Zajęcia pozalekcyjne w ramach projektu „Nasza wiedza – nasza pasja”
Protokół
z przetargu nieograniczonego na Zajęcia pozalekcyjne w ramach projektu – Nasza wiedza – nasza pasja– współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki.
Komisja w składzie:
1. Małgorzata Kordyka – przewodnicząca
2. Danuta Król–Chuchnowska – zastępca przewodniczącej
3. Monika Cichoń
4. Zdzisław Nowakowski
W dniu 01 października 2013 r. o godz. 1200 w Gimnazjum im. Papieża Jana Pawła II w Klimontowie przy ul. Zysmana 9 zgodnie z warunkami przetargu ogłoszonymi w BIP Urzędu Gminy Klimontów Komisja Przetargowa przeprowadziła postępowanie dotyczące rozstrzygnięcia z przetargu nieograniczonego na Zajęcia pozalekcyjne w ramach projektu – Nasza wiedza – nasza pasja – współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki .
W przeprowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez:
Centrum Wspierania Pedagogiczno – Psychologicznego „Otwarte Drzwi” Socha Magdalena, Milczany 46, 27 – 600 Sandomierz
Uzasadnienie wyboru: Oferta spełnia warunki Specyfikacji oraz kryteria i sposób oceny ofert.
Zamawiający wybrał ofertę firmy:
Centrum Wspierania Pedagogiczno – Psychologicznego „Otwarte Drzwi” Socha Magdalena, Milczany 46, 27 – 600 Sandomierz
Liczba uzyskanych punktów: 98.
Kryteria:
- Cena – 45 p.
- Doświadczenie – 9 p.
- Ocena programów zajęć – 40 p.
- Ocena współpracy – 4 p.
- Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.
- Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.
- Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy z wyłonionym wykonawcą możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:
- wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;
- odrzucenia oferty wykonawcy
W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.
Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o:
- niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub
- zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy, na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.
Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem .
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.