2016Przetargi

Przetarg – dowóz uczniów

Ogłoszenie nr 352794 – 2016 z dnia 2016-11-28 r.
Klimontów: Dowóz uczniów z terenu gminy Klimontów do przedszkoli i szkół wraz z opiekunem w 2017 roku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Klimontów, krajowy numer identyfikacyjny 83040994000000, ul. ul. Zysmana  1, 27640   Klimontów, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 158 661 006, e-mail , faks 158 661 847.
Adres strony internetowej (URL): klimonow.pl
 
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA: 
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
http://www.bip.klimontow.akcessnet.net/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony – więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres

 

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
ul. Zysmana 1 27-640 Klimontów

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów z terenu gminy Klimontów do przedszkoli i szkół wraz z opiekunem w 2017 roku
Numer referencyjny: 
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie

II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego – określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych na: – dowóz uczniów do Przedszkoli w Klimontowie, Publicznej Szkoły Podstawowej w Klimontowie, Szkoły Podstawowej w Goźlicach, Szkoły Podstawowej w Ossolinie, Gimnazjum w Klimontowie oraz do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjnego “Radość Życia” dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Sandomierzu. Zamówienie obejmuje osiem części: Część 1 – Dowóz i odwóz uczniów na trasie Nr I Kolonia Konary – Konary – Ułanowice – Olbierzowice – Płaczkowice – Beradz –Pokrzywianka – Górki – Klimontów – długość trasy ok. 79 km tam i z powrotem Ilość uczniów do przewiezienia – ok. 78 Część 2 – Dowóz i odwóz uczniów na trasie Nr II Krobielice – Nasławice – Węgrce Szlacheckie – Ossolin – Dziewków – Adamczowice – Klimontów – długość trasy ok. 40 km tam i z powrotem Ilość uczniów do przewiezienia – ok. 50 Część 3 – Dowóz i odwóz uczniów na trasie Nr III Nawodzice/Rybnica – Nawodzice – Szymanowice Dolne – Klimontów – długość trasy ok. 28 km tam i z powrotem Ilość uczniów do przewiezienia – ok. 40 Część 4 – Dowóz i odwóz uczniów na trasie Nr IV Byszów – Rogacz – Przybysławice – Adamczowice – Klimontów – długość trasy ok. 38 km tam i z powrotem Ilość uczniów do przewiezienia – ok. 37 Część 5 – Dowóz i odwóz uczniów na trasie Nr V Kępie – Borek – Byszówka – Klimontów – długość trasy ok. 24 km tam i z powrotem Ilość uczniów do przewiezienia – ok. 18 Część 6 – Dowóz i odwóz uczniów na trasie Nr VI Goźlice – Goźlice Kol. Antoniów – Grabina – Zakrzów – Śniekozy – Góry Pęchowskie – Pęchów – Pęchowiec – Kroblice – Klimontów – długość trasy ok. 89 km tam i z powrotem Ilość uczniów do przewiezienia – ok. 87 Część 7 – Dowóz i odwóz uczniów na trasie Nr VII Pęchów – Pęchowiec – Adamczowice – Klimontów – długość trasy ok. 19 km tam i z powrotem Ilość uczniów do przewiezienia – ok. 19 Część 8 – Dowóz i odwóz uczniów do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjnego “Radość Życia” dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Sandomierzu Dowóz i odwóz z miejsca zamieszkania ucznia niepełnosprawnego do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjnego “Radość Życia” dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Sandomierzu z miejscowości: Klimontów – 3 uczniów, Górki – 1 uczeń, Przybysławice – 1 uczeń, Węgrce – 1 uczeń, Nowa Wieś – 1 uczeń, Zakrzów – 2 uczniów, Pęchów – 1 uczeń, Adamczowice – 1 uczeń, Nawodzice – 1 uczeń, Nasławice – 1 uczeń Ilość uczniów do przewiezienia – 13. Zamawiający zastrzega sobie dowóz dzieci w bezpośredni rejon placówek oświatowych oraz wymaga od wykonawcy dostosowania godzin dowozu i odwozu do zajęć szkolnych w poszczególnych placówkach. Zamawiający zastrzega sobie maksymalny czas na podstawienie pojazdu zastępczego (serwis) wynoszący 1 godzinę i 15 minut. Dla wskazanych tras regularnych w poszczególnych zadaniach należy określić dla każdej z tras cenę biletu miesięcznego dla jednego ucznia oraz wartość sumaryczną biletów miesięcznych dla wszystkich tras dla ilości uczniów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie poprzez zaoferowanie dowozów i odwozów w ramach świadczonych przewozów regularnych komunikacji zbiorowej. Wymagania minimalne to przejazdy na wyznaczonych trasach w ilości minimum jeden raz zgodnie z rozkładem w godzinach rannych przed rozpoczęciem zajęć oraz minimum dwa zgodnie z rozkładem w godzinach popołudniowych. Wykonawca który będzie świadczył usługi regularne otwarte w umowie cena będzie określona jako wartość za bilety miesięczne na poszczególnych trasach. Uwagi związane z realizacją usługi: • Dowóz i odwóz odbywać się będzie począwszy od 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r. Okres świadczenia usługi może ulec zmianie, o ile na podstawie właściwych przepisów zostanie ustalony inny termin zakończenia zajęć dydaktyczno – wychowawczych w roku szkolnym 2016/2017 i 2017/2018. • Dowóz do szkół – do godz. 7:45, odwóz po zakończeniu zajęć szkolnych ok godz. 13:50 i ok godz. 14:45. • Odwóz ze szkół należy uzgodnić z dyrektorami szkół. W trakcie roku szkolnego mogą ulec zmianie godziny dowozu i odwozu. • Wymaga się, aby wszystkim przewożonym uczniom zapewniono opiekę podczas dowozów oraz zapewniono w autobusach miejsca siedzące. • Pojazdy służące do przewozu osób muszą być w pełni sprawne, spełniać wymogi bezpieczeństwa (zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa), posiadać aktualne badania techniczne i aktualną polisę ubezpieczeniową. • Usługa objęta przedmiotem zamówienia musi być zgodna ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. • Rozliczenia tytułem zakupywanych biletów miesięcznych – Zamawiający będzie dokonywał rozliczenia za bilety miesięczne w oparciu o faktyczne ilości uczniów w danym miesiącu korzystających z przejazdów. Przedmiot zamówienia nie obejmuje kosztów dojazdu wykonawcy do początkowego przystanku i odjazdu z ostatniego przystanku, kończącego trasę.

II.5) Główny kod CPV: 60100000-9

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31/12/2017

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Określenie warunków: Na potwierdzenie należy złożyć: – licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób wydaną na podstawie ustawy z dn. 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (DZ.U. z 2001 r., nr 125, poz. 1371), jeżeli wykonawca jest przedsiębiorcą. Wykonawcom, którzy nie są przedsiębiorcą Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku, zgodnie z art. 3 ust. 2 pkt 3 oraz art. 33 ust. 2 pkt 2 ustawy o transporcie drogowym.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna 
Określenie warunków: Określenie warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3 siwz
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa 
Określenie warunków: Określenie warunków: a) wykonanych usług – na potwierdzenie należy złożyć: wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Część 1 – Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca, wykaże, że w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na dowozie uczniów do szkół trwającą minimum sześć miesięcy, o wartości nie mniejszej niż 22 000,00 PLN brutto. Do wykazu należy załączyć dowody określające czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty. Część 2 – Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca, wykaże, że w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na dowozie uczniów do szkół trwającą minimum sześć miesięcy, o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 PLN brutto. Do wykazu należy załączyć dowody określające czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty. Część 3 – Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca, wykaże, że w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na dowozie uczniów do szkół trwającą minimum sześć miesięcy, o wartości nie mniejszej niż 12 000,00 PLN brutto. Do wykazu należy załączyć dowody określające czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty. Część 4 – Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca, wykaże, że w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na dowozie uczniów do szkół trwającą minimum sześć miesięcy, o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 PLN brutto. Do wykazu należy załączyć dowody określające czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty. Część 5 – Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca, wykaże, że w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na dowozie uczniów do szkół trwającą minimum sześć miesięcy, o wartości nie mniejszej niż 5 000,00 PLN brutto. Do wykazu należy załączyć dowody określające czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty. Część 6 – Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca, wykaże, że w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na dowozie uczniów do szkół trwającą minimum sześć miesięcy, o wartości nie mniejszej niż 25 000,00 PLN brutto. Do wykazu należy załączyć dowody określające czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty. Część 7 – Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca, wykaże, że w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na dowozie uczniów do szkół trwającą minimum sześć miesięcy, o wartości nie mniejszej niż 6 000,00 PLN brutto. Do wykazu należy załączyć dowody określające czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty. UWAGA! W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie Wykonawca może wykazać się jedną usługą na zadania, na które składa ofertę jeżeli sumaryczna wartość tej usługi odpowiada sumarycznej wartości opisanego warunku np. dla Części 1 i 2 sumaryczna wartość wykonanej usługi to minimum 37 000,00 zł. Część 8 – Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. b) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego na potwierdzenie należy złożyć: wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że dysponuje dla: Część 1 – jednego kierowcę posiadającego wymagane kwalifikacje do kierowania pojazdami umożliwiające realizację usługi. Część 2 – jednego kierowcę posiadającego wymagane kwalifikacje do kierowania pojazdami umożliwiające realizację usługi. Część 3 – jednego kierowcę posiadającego wymagane kwalifikacje do kierowania pojazdami umożliwiające realizację usługi. Część 4 – jednego kierowcę posiadającego wymagane kwalifikacje do kierowania pojazdami umożliwiające realizację usługi. Część 5 – jednego kierowcę posiadającego wymagane kwalifikacje do kierowania pojazdami umożliwiające realizację usługi. Część 6 – jednego kierowcę posiadającego wymagane kwalifikacje do kierowania pojazdami umożliwiające realizację usługi. Część 7 – jednego kierowcę posiadającego wymagane kwalifikacje do kierowania pojazdami umożliwiające realizację usługi. W wykazie należy podać: imiona i nazwiska kierowców oraz kategorię posiadanych przez nich uprawnień do kierowania pojazdami UWAGA! Zamawiający nie dopuszcza wskazania tego samego kierowcy do więcej niż jednego zadania. Część 8: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. c) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usługi w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Potwierdzeniem spełniania warunku będzie przedstawienie wykazu zawierającego nie mniej niż dla: Część 1 – pojazdy przystosowane do przewozu osób, o łącznej ilości miejsc siedzących minimum 75 miejsc siedzących. Część 2 – pojazdy przystosowane do przewozu osób, o łącznej ilości miejsc siedzących minimum 50 miejsc siedzących. Cześć 3 – pojazdy przystosowane do przewozu osób, o łącznej ilości miejsc siedzących minimum 40 miejsc siedzących. Część 4 – pojazdy przystosowane do przewozu osób, o łącznej ilości miejsc siedzących minimum 35 miejsc siedzących. Część 5 – pojazdy przystosowane do przewozu osób, o łącznej ilości miejsc siedzących minimum 18 miejsc siedzących. Część 6 – pojazdy przystosowane do przewozu osób, o łącznej ilości miejsc siedzących minimum 85 miejsc siedzących. Część 7 – pojazdy przystosowane do przewozu osób, o łącznej ilości miejsc siedzących minimum 19 miejsc siedzących. W wykazie należy podać: Markę samochodu, typ, nr rejestracyjny oraz ilość miejsc siedzących na podstawie dowodu rejestracyjnego. UWAGA! Zamawiający nie dopuszcza wskazania tego samego pojazdu do więcej niż jednego zadania. Część 8 – Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3 siwz
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzptak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji 
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt. 1 ustawy, wykonawca złoży oświadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz przedłoży na potwierdzenie następujące dokumenty; a) art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcę, w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (t.j. Dz.U.2016 poz. 1574) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (t.j. Dz.U.2015 r. poz. 233); – wymagany dokument na potwierdzenie wstępnej kwalifikacji; odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy 9.4.5 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 9.4.4, składa odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) Dokumenty, o których mowa powyżej w pkt. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. b) stosuje się.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: na potwierdzenie należy złożyć: – licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób wydaną na podstawie ustawy z dn. 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (DZ.U. z 2001 r., nr 125, poz. 1371). 9.4.2 zdolności technicznej lub zawodowej wykonawcy: a) wykonanych usług na potwierdzenie należy złożyć: wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Część 1 – Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca, wykaże, że w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na dowozie uczniów do szkół trwającą minimum sześć miesięcy, o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 PLN brutto. Do wykazu należy załączyć dowody określające czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty. Część 2 – Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca, wykaże, że w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na dowozie uczniów do szkół trwającą minimum sześć miesięcy, o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 PLN brutto. Do wykazu należy załączyć dowody określające czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty. Część 3 – Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca, wykaże, że w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na dowozie uczniów do szkół trwającą minimum sześć miesięcy, o wartości nie mniejszej niż 8 000,00 PLN brutto. Do wykazu należy załączyć dowody określające czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty. Część 4 – Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca, wykaże, że w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na dowozie uczniów do szkół trwającą minimum sześć miesięcy, o wartości nie mniejszej niż 7 000,00 PLN brutto. Do wykazu należy załączyć dowody określające czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty. Część 5 – Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca, wykaże, że w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na dowozie uczniów do szkół trwającą minimum sześć miesięcy, o wartości nie mniejszej niż 3 000,00 PLN brutto. Do wykazu należy załączyć dowody określające czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty. Część 6 – Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca, wykaże, że w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na dowozie uczniów do szkół trwającą minimum sześć miesięcy, o wartości nie mniejszej niż 17 000,00 PLN brutto. Do wykazu należy załączyć dowody określające czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty. Część 7 – Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca, wykaże, że w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na dowozie uczniów do szkół trwającą minimum sześć miesięcy, o wartości nie mniejszej niż 4 000,00 PLN brutto. Do wykazu należy załączyć dowody określające czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty. UWAGA! W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie Wykonawca może wykazać się jedną usługą na zadania, na które składa ofertę jeżeli sumaryczna wartość tej usługi odpowiada sumarycznej wartości opisanego warunku np. dla zadania 1 i 2 sumaryczna wartość wykonanej usługi to minimum 25 000,00 zł. Część 8 – Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3 b) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego na potwierdzenie należy złożyć: wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że dysponuje: Część 1 – jednego kierowcę posiadającego wymagane kwalifikacje do kierowania pojazdami umożliwiające realizację usługi. Część 2 – jednego kierowcę posiadającego wymagane kwalifikacje do kierowania pojazdami umożliwiające realizację usługi. Część 3 – jednego kierowcę posiadającego wymagane kwalifikacje do kierowania pojazdami umożliwiające realizację usługi. Część 4 – jednego kierowcę posiadającego wymagane kwalifikacje do kierowania pojazdami umożliwiające realizację usługi. Część 5 – jednego kierowcę posiadającego wymagane kwalifikacje do kierowania pojazdami umożliwiające realizację usługi. Część 6 – jednego kierowcę posiadającego wymagane kwalifikacje do kierowania pojazdami umożliwiające realizację usługi. Część 7 – jednego kierowcę posiadającego wymagane kwalifikacje do kierowania pojazdami umożliwiające realizację usługi. W wykazie należy podać: imiona i nazwiska kierowców oraz kategorię posiadanych przez nich uprawnień do kierowania pojazdami UWAGA! Zamawiający nie dopuszcza wskazania tego samego kierowcy do więcej niż jednego zadania. Część 8 – Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3 c) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usługi w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Potwierdzeniem spełniania warunku będzie przedstawienie wykazu zawierającego nie mniej niż: Część 1 – pojazdy przystosowane do przewozu osób, o łącznej ilości miejsc siedzących minimum 75 miejsc siedzących. Część 2 – pojazdy przystosowane do przewozu osób, o łącznej ilości miejsc siedzących minimum 50 miejsc siedzących. Część 3 – pojazdy przystosowane do przewozu osób, o łącznej ilości miejsc siedzących minimum 40 miejsc siedzących. Część 4 – pojazdy przystosowane do przewozu osób, o łącznej ilości miejsc siedzących minimum 35 miejsc siedzących Część 5 – pojazdy przystosowane do przewozu osób, o łącznej ilości miejsc siedzących minimum 18 miejsc siedzących Część 6 – pojazdy przystosowane do przewozu osób, o łącznej ilości miejsc siedzących minimum 85 miejsc siedzących Część 7 – pojazdy przystosowane do przewozu osób, o łącznej ilości miejsc siedzących minimum 19 miejsc siedzących W wykazie należy podać: markę samochodu, typ, nr rejestracyjny oraz ilość miejsc siedzących na podstawie dowodu rejestracyjnego. UWAGA! Zamawiający nie dopuszcza wskazania tego samego pojazdu do więcej niż jednego zadania. Część 8 Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3 siwz
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

 

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) – III.6)

W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS 
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu 
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna 
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: 
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nr czas trwania etapu
   

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT 
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: 
IV.2.2) Kryteria

Kryteria Znaczenie
cena 60
Serwis – czas podstawienia pojazdu zastępczego 40

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne 
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna 
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

 

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

 

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

 

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

 

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nr czas trwania etapu
   

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

 

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

 

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

 

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

 

Informacje dodatkowe:

 

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany terminu przewidzianego na zakończenie usług w przypadku wstrzymania usług przez Zamawiającego
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE 

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): 

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 
Data: 08/12/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I – INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Dowóz i odwóz uczniów na trasie Nr I Dowóz i odwóz uczniów na trasie Nr I

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego – określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dowóz i odwóz uczniów na trasie Nr I Kolonia Konary – Konary – Ułanowice – Olbierzowice – Płaczkowice – Beradz –Pokrzywianka – Górki – Klimontów – długość trasy ok. 79 km tam i z powrotem Ilość uczniów do przewiezienia – ok. 78
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

Kryteria Znaczenie
cena 60
Serwis – czas podstawienia pojazdu zastępczego 40

6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: 2    Nazwa: Dowóz i odwóz uczniów na trasie Nr II

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego – określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dowóz i odwóz uczniów na trasie Nr II Krobielice – Nasławice – Węgrce Szlacheckie – Ossolin – Dziewków – Adamczowice – Klimontów – długość trasy ok. 40 km tam i z powrotem Ilość uczniów do przewiezienia – ok. 50
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

Kryteria Znaczenie
cena 60
Serwis – czas podstawienia pojazdu zastępczego 40

6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: 3    Nazwa: Dowóz i odwóz uczniów na trasie Nr III Dowóz i odwóz uczniów na trasie Nr III

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego – określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dowóz i odwóz uczniów na trasie Nr III Nawodzice/Rybnica – Nawodzice – Szymanowice Dolne – Klimontów – długość trasy ok. 28 km tam i z powrotem Ilość uczniów do przewiezienia – ok. 40
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

Kryteria Znaczenie
cena 60
Serwis – czas podstawienia pojazdu zastępczego 40

6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: 4    Nazwa: Dowóz i odwóz uczniów na trasie Nr IV

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego – określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dowóz i odwóz uczniów na trasie Nr IV Byszów – Rogacz – Przybysławice – Adamczowice – Klimontów – długość trasy ok. 38 km tam i z powrotem Ilość uczniów do przewiezienia – ok. 37
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

Kryteria Znaczenie
cena 60
Serwis – czas podstawienia pojazdu zastępczego 40

6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: 5    Nazwa: Dowóz i odwóz uczniów na trasie Nr V

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego – określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dowóz i odwóz uczniów na trasie Nr V Kępie – Borek – Byszówka – Klimontów – długość trasy ok. 24 km tam i z powrotem Ilość uczniów do przewiezienia – ok. 18
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

Kryteria Znaczenie
cena 60
Serwis – czas podstawienia pojazdu zastępczego 40

6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: 6    Nazwa: Dowóz i odwóz uczniów na trasie Nr VI

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego – określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dowóz i odwóz uczniów na trasie Nr VI Goźlice – Goźlice Kol. Antoniów – Grabina – Zakrzów – Śniekozy – Góry Pęchowskie – Pęchów – Pęchowiec – Kroblice – Klimontów – długość trasy ok. 89 km tam i z powrotem Ilość uczniów do przewiezienia – ok. 87
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

Kryteria Znaczenie
cena 60
Serwis – czas podstawienia pojazdu zastępczego 40

6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: 7    Nazwa: Dowóz i odwóz uczniów na trasie Nr VII

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego – określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dowóz i odwóz uczniów na trasie Nr VII Pęchów – Pęchowiec – Adamczowice – Klimontów – długość trasy ok. 19 km tam i z powrotem Ilość uczniów do przewiezienia – ok. 19
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

Kryteria Znaczenie
cena 60
Serwis – czas podstawienia pojazdu zastępczego 40

6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: 8    Nazwa: Dowóz i odwóz uczniów do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjnego “Radość Życia” dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Sandomierzu

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego – określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dowóz i odwóz uczniów do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjnego “Radość Życia” dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Sandomierzu Dowóz i odwóz z miejsca zamieszkania ucznia niepełnosprawnego do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjnego “Radość Życia” dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Sandomierzu z miejscowości: Klimontów – 3 uczniów, Górki – 1 uczeń, Przybysławice – 1 uczeń, Węgrce – 1 uczeń, Nowa Wieś – 1 uczeń, Zakrzów – 2 uczniów, Pęchów – 1 uczeń, Adamczowice – 1 uczeń, Nawodzice – 1 uczeń, Nasławice – 1 uczeń Ilość uczniów do przewiezienia – 13.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

Kryteria Znaczenie
cena 60
Serwis – czas podstawienia pojazdu zastępczego 40

6) INFORMACJE DODATKOWE: