Zapytanie ofertowe
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
dla zamówienia o szacunkowej wartości nieprzekraczającej
wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 euro
Gmina Klimontów
ul. Zysmana 1, 27-640 Klimontów
klimontow.pl
tel. 15 866-10-06
fax 15 866-18-47
email: klimontow@klimontow.pl
Zaproszenie do składania ofert w postępowaniu na realizacje zadania:
„Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę budynku Urzędu Gminy przy ul. Krakowskiej w miejscowości Klimontów”
- Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego (we wszystkich branżach) rozbudowy budynku Urzędu Gminy przy ul. Krakowskiej w Klimontowie.
Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:- opracowanie pełnobranżowego projektu budowlanego – w 5 egz. w tym w wersji elektronicznej,
- wykonanie przedmiarów robót – w 2 egz., w tym w wersji elektronicznej,
- wykonanie kosztorysów inwestorskich – w 2 egz., w tym w wersji elektronicznej,
- opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych objętych zakresem zamówienia – w 3 egz., w tym w wersji elektronicznej.
Do obowiązków Wykonawcy należy:- Uzyskanie i poniesienie kosztów uzyskania wszelkich niezbędnych do projektowania danych wyjściowych, materiałów, warunków technicznych, uzgodnień i decyzji. Wszelkie badania szczegółowe podłoża gruntowego niezbędne do ustalenia technologii robót, Wykonawca wykona we własnym zakresie i na własny koszt,
- Uzyskanie mapy zasadniczej do celów projektowych i wykonanie niezbędnych polowych pomiarów dodatkowych, dla uzupełnienia podkładu geodezyjnego sytuacyjno-wysokościowego. Mapa powinna odpowiadać wymaganiom Rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z 21 lutego 1995r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz. U. z 1995r. Nr 25, poz. 133)
- Przygotowanie w imieniu Zamawiającego kompletnego wniosku wraz z załącznikami o wydanie pozwolenia na budowę. Wszelkie wnioski związane z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień, wypisów, opinii i decyzji składa i uzyskuje Wykonawca, działając z upoważnienia Zamawiającego,
- Przygotowanie dokumentacji projektowej w wersji elektronicznej, w formacie ogólnodostępnym (preferowanym formatem jest *.pdf ).
- Przekazanie Zamawiającemu opracowania stanowiącego przedmiot zamówienia wraz z majątkowymi prawami autorskimi do tych opracowań,
- Dokonanie jednej bezpłatnej aktualizacji kosztorysów inwestorskich w terminie do 3 lat od uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę
Wymagania dotyczące projektowanego obiektu
Branża ogólnobudowlana:
Projekt powinien uwzględniać:- 4 pomieszczenia biurowe – 15-20 m² każde,
- sanitariaty (w tym dla osób niepełnosprawnych),
- 1 pomieszczenie socjalne.
Branża elektryczna – projekt:
- instalacja elektryczna oświetlenia ogólnego, nocnego i awaryjnego,
- instalacja elektryczna gniazd wtyczkowych i zasilania urządzeń technologicznych,
- instalacja odgromowa,
- instalacje teletechniczna,
- wyłączenie p.poż.
- przebudowa lub zabezpieczenie kolidujących z projektowanym obiektem sieci elektrycznych i teletechnicznych,
Branża sanitarna-projekt:
- rozbudowa istniejącej kotłowni jeżeli będzie konieczna
- instalacje wodno-kanalizacyjna, centralnego ogrzewania,
- instalacja wentylacji mechanicznej,
- przyłącza wodno-kanalizacyjne,
Informacje dodatkowe:
- Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia 2 różnych w zakresie funkcjonalno-architektonicznym koncepcji obiektu (wraz z zagospodarowaniem terenu i projektem elewacji).
- Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania zatwierdzenia przez Zamawiającego koncepcji, która będzie stanowiła podstawę rozpoczęcia szczegółowych prac projektowych. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie możliwość odrzucenia przedstawionych koncepcji w przypadku niespełnienia oczekiwanych wymagań. Wówczas Wykonawca zobowiązuje się do dokonania niezbędnych modyfikacji w przedstawionych koncepcjach.
- Termin wykonania zamówienia
6 miesięcy od daty podpisania umowy - Opis wymagań stawianych Wykonawcy
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymagania dotyczące:- posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
- posiadania wiedzy i doświadczenia.
- Opis sposobu wyboru najkorzystniejszej oferty
Oferta z najniższą ceną złożoną przez Wykonawcę, spełniającego określone wymagania zostanie wybrana jako najkorzystniejsza: cena – 100% - Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać w siedzibie Urzędu Gminy w Klimontowie ul. Zysmana 1, 27-640 Klimontów – sekretariat osobiście, przesłać pocztą, faksem lub email w terminie do 16.01.2014r. do godz. 11.00
Oferta powinna być sporządzona na „Formularzu ofertowym”- druk do pobrania na stronie internetowej bip.klimontow.akcessnet.net - Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), adres wykonawcy którego ofertę wybrano zostanie zamieszczona na stronie internetowej www.klimontow.pl
Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny unieważnienia. - Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać w Urzędzie Gminy w Klimontowie ul. Zysmana 1, 27-640 Klimontów lub telefonicznie pod nr tel. 158661006, email: klimontow@klimontow.pl - Osoba odpowiedzialna za kontakty z Wykonawcami
Wojciech Kiliański