Zapytanie ofertowe
Zapytanie ofertowe nr 9/2017/KŚS
Gmina Klimontów/Ośrodek Pomocy Społecznej w Klimontowie stosując zasadę konkurencyjności zaprasza do złożenia oferty w ramach Projektu pn. „Klimontowska świetlica środowiskowa” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 dla EFS, Oś 9 – Włączenie społeczne i walka z ubóstwem, Działanie 9.2 Ułatwienie dostępu do wysokiej jakości usług społecznych i zdrowotnych, Poddziałanie 9.2.1 Rozwój wysokiej jakości usług społecznych.
Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasady przejrzystości i uczciwej konkurencji, przy udzielaniu zamówienia stosowane są regulacje zawarte w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 z dnia 19.09.2016r.
ZAMAWIAJĄCY
Gmina Klimontów/Ośrodek Pomocy Społecznej w Klimontowie
ul. Krakowska 4, 27-640 Klimontów
Telefon: 158661774
e-mail opsklimontow@poczta.onet.pl
- NAZWA PROJEKTU REALIZOWANEGO W RAMACH RPOWŚ:
Projekt: „Klimontowska świetlica środowiskowa”
Oś priorytetowa RPSW.09.00.00 – Włączenie społeczne i walka z ubóstwem
Działanie RPSW.09.02.00 – Ułatwienie dostępu do wysokiej jakości usług społecznych i zdrowotnych
Poddziałanie RPSW.09.02.01 – Rozwój wysokiej jakości usług społecznych (projekty konkursowe) - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest zatrudnienie jednej osoby na stanowisko sprzątaczki w projekcie „ Klimontowska świetlica środowiskowa” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 dla EFS, Oś 9 – Włączenie społeczne i walka z ubóstwem, Działanie 9.2 Ułatwienie dostępu do wysokiej jakości usług społecznych i zdrowotnych, Poddziałanie 9.2.1 Rozwój wysokiej jakości usług społecznych.
Zakres zadań ( obowiązków) na stanowisku sprzątaczki:- utrzymanie w należytej czystości przydzielonych do sprzątania pomieszczeń (sali świetlicy, pomieszczeń sanitarnych, obejścia świetlicy)
- racjonale wykorzystywanie środków czystości oraz środków dezynfekcyjnych
- dbałość o estetyczny wygląd pomieszczeń świetlicy
- ścisła współpraca z osobami realizującymi projekt
- ścisła współpraca, przestrzeganie i realizacja poleceń kadry zarządzającej projektem
- Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia miesięcznej ewidencji godzin pracy
- Wykonawca zatrudniony będzie na ½ etatu tj. 4 godz. dziennie od poniedziałku do piątku w okresie funkcjonowania świetlicy na umowę zlecenie.
- Wykonawca usługi zobowiązany jest do wystawienia Zamawiającemu rachunku lub faktury do umowy zlecenia.
- Wykonawca będący osobą fizyczną, nieprowadzącą działalności gospodarczej przekaże Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy informacje niezbędne do dokonania zgłoszenia Wykonawcy do ubezpieczenia – Załącznik Nr 5
- Wykonawca, który będzie wykonywał przedmiot zamówienia osobiście tj. osoba fizyczna, zobowiązana będzie do sporządzania co miesiąc protokołu wskazującego prawidłową realizację zadań, liczbę oraz ewidencję godzin w danym miesiącu kalendarzowym poświęconych na wykonanie zadań w projekcie. Łączne zaangażowanie zawodowe takiej osoby nie może przekraczać 276 godzin miesięcznie. Zaangażowanie zawodowe zostanie zweryfikowane przed podpisaniem umowy oraz co miesiąc na koniec miesiąca kalendarzowego.
Zgodnie z „Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020” Wykonawca nie może pozostawać w zatrudnieniu z Zamawiającym.
- TERMIN I MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:
Usługa świadczona będzie w świetlicy środowiskowej w Gminnym Ośrodku Kultury w Klimontowie, ul. Krakowska 6 w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2018 roku. - WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONANIA OCENY ICH SPEŁNIENIA
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:- Posiadają:
- wykształcenie co najmniej podstawowe,
- zdolność i otwartość na komunikowanie się w grupie pracowniczej i poza nią,
- Akceptują treść zapytania ofertowego, bez zastrzeżeń – złożenie oferty jest uważane za akceptację treści zapytania.
- Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie zgodne z opisem przedmiotu zamówienia.
- Beneficjent nie może udzielać zamówienia podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej (rodzice, dzieci, wnuki, teściowie, zięć, synowa), w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia (rodzeństwo, krewni małżonka/i) lub pozostawania w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
W sytuacji wystąpienia powiązania Wykonawca będzie podlegał odrzuceniu z postępowania.
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca posiada wykształcenie co najmniej podstawowe.
- Posiadają:
- DOKUMENTY WYMAGANE W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW
Zamawiający w celu potwierdzenia warunków określonych w części IV wymaga przedłożenia następujących dokumentów:- Kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje.
- Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym – Załącznik nr 2
Wszelkie sporządzone osobiście przez kandydata dokumenty winny być własnoręcznie podpisane, a w przypadku składania kserokopii oryginałów dokumentów winny być one podpisane „za zgodność z oryginałem” przez osobę do tego upoważnioną.
- KRYTERIA OCENY OFERTY:
- Oferta z najniższą ceną złożoną przez Wykonawcę, spełniającego określone wymagania zostanie wybrana jako najkorzystniejsza: cena – 100%.
- Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), adres wykonawcy którego ofertę wybrano zostanie zamieszczona na stronie internetowej klimontow.pl oraz przesłana Wykonawcom na podany w ofercie nr faksu lub adres e-mail.
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
- W przypadku, gdy najkorzystniejsza oferta przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, zamawiający zaprosi do negocjacji wybranego oferenta zgodnie z zasadą konkurencyjności.
- Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny unieważnienia.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
- WYMAGANE DOKUMENTY
- Wypełniony Formularz ofertowy (załącznik nr 1) podpisany przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
- Kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje
- Oświadczenie o braku powiązania z Zamawiającym określonym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
- Oświadczenie zleceniobiorcy do celów ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego – Załącznik Nr 3
Wszelkie sporządzone osobiście przez kandydata dokumenty winny być własnoręcznie podpisane, a w przypadku składania kserokopii oryginałów dokumentów winny być one podpisane „za zgodność z oryginałem” przez osobę do tego upoważnioną.
- OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
- Oferta powinna zawierać pełną nazwę Oferenta, adres lub siedzibę, numer telefonu, adres e-mail, NIP.
- Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
- Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
- Oferta powinna zawierać cenę przedstawioną jako cena brutto. Cena jest wyrażona w PLN.
- Oferta powinna zawierać załączniki dołączone do oferty
- Oferta musi być czytelnie podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu oferenta
- Rozpatrywane będą tylko te oferty, które będą zawierały wszystkie załączniki.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert bądź ich uzupełnień w wyznaczonym terminie. Nie złożenie wyjaśnień bądź uzupełnień w wymaganym terminie skutkuje odrzuceniem oferty
- Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia wszystkich ofert, gdy żadna ze złożonych ofert nie będzie odpowiadać warunkom określonym przez Zamawiającego.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia oferentów.
- ODRZUCENIE OFERTY
- Oferta zostaje odrzucona z postępowania jeżeli:
- oferent nie spełnia warunków udziału w postępowaniu określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym,
- oferta nie jest zgodna z treścią zapytania ofertowego,
- oferta została złożona po terminie,
- w przypadku przedstawienie przez Wykonawcę informacji nieprawdziwych,
- Oferty odrzucone nie będą rozpatrywane
- Oferta zostaje odrzucona z postępowania jeżeli:
- OSOBY UPRAWNIONE DO KONTAKTU
Dodatkowe informacje dot. przedmiotu zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego, tj. Ośrodek Pomocy Społecznej w Klimontowie ul. Zysmana 5, 27-640 Klimontów lub telefonicznie pod numerem tel. 158661774.
Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z oferentami jest: Grażyna Kwapińska – Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Klimontowie lub Danuta Potocka – koordynator projektu - MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWIERANIA OFERT
Ofertę należy złożyć:
Osobiście w Biurze Projektu w Ośrodku Pomocy Społecznej w Klimontowie ul. Zysmana 5, 27-640 Klimontów
lub
Przesłać pocztą tradycyjną (w tym kurierem) na adres:
Ośrodek Pomocy Społecznej w Klimontowie
ul. Krakowska 4,
27-640 Klimontów
– decyduje data wpływu w terminie do dnia 20.04.2017 r. do godziny 10.00
Ofertę należy złożyć w zamkniętej, nieprzezroczystej kopercie z dopiskiem: Stanowisko sprzątaczki w świetlicy w projekcie „Klimontowska świetlica środowiskowa” zaadresowanej na adres Zamawiającego.
Ponadto koperta powinna być opatrzona dokładnym adresem wykonawcy.
Zmiana i wycofanie oferty- Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać złożoną ofertę;
- Pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmiany lub o wycofaniu oferty Wykonawca powinien dostarczyć Zamawiającemu przed upływem terminu do składania ofert,
- Powiadomienie o wprowadzeniu zmiany lub wycofaniu oferty powinno być dostarczone w zamkniętej kopercie, oznaczonej: nazwą przedmiotu zamówienia, pieczęcią firmową wykonawcy i dodatkowo określeniami „Zmiana” lub „Wycofanie”;
Zwrot wycofanej oferty nastąpi bez jej otwierania po terminie otwarcia ofert
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 21.04.2017 r. o godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego Biuro Projektu
- ZAŁĄCZNIKI